Svart tik 1 år till salu

Nu har jag bestämt mig. Gullan är till salu, jag behåller Lancia för min egen avel. Båda är helt OK för avel men jag behöver bara en.
 
Gullan är friröntgad på höfter och armbågar, utställd med ”very good” och gentestad för PRA och EIC.  Hon är godkänd för avel både enligt SKKs och Labradorklubbens regler (bör ögonlysas när hon blir 2 år). Hon ser bra ut exteriört och kan med fördel ställas ut, än är hon ung i kroppen och behöver växa två år till innan hon är ”färdig”.  Men hon har potenital. Hon är envis till sättet och just nu lite ”tonårs-obstinat” och gör helst tvärtemot vad jag ber henne om, men hon är rolig att träna, fattar snabbt.
 
 
 

5 reaktioner på ”Svart tik 1 år till salu

  1. Hej

    Jag undrar om hon är till salu?

    Vi är en familj med två vuxna och två söner (11, 15) som är väldigt hundkära och hundvana. Jag är själv uppvuxen med hundar och i den nära familjen finns flera stycken. Vi bor i villa i Saltsjöbaden utanför Stockholm, med omgivande skärgård och skog.

    Hälsningar
    Cecilia Håkanson
    0760-252483

    Gilla

  2. Hej Anna
    Såg din annons och ja, jag vet att den är gammal men… Fråga kan man ju alltid. Finns Gullan kvar hos dig och behöver hon fortfarande ett nytt hem?
    Tacksam om du vill höra av dig.
    varma hälsningar, Sandra
    070-377 46 74

    Gilla

Lämna en kommentar